-

Tuesday 15 January 2013

Permudahkan segala urusanku



Hari ini saya kan berada di kampung/ kelantan kerana ayah dimasukkan ke hospital. Pulanglah saya dengan penerbangan AK 6434 jam 10.15 pagi nanti. 

Hanya saya sahaja yang akan pulang ke kampung melawat ayah. En.H perlu urusan kerja yang  diamanahkan dan anak2 perlu ke sekolah. Tambah2 lagi along tahun ini akan menduduki UPSR.


Ya Allah permudahkan segala urusan ayahku, moga selamat menjalani pembedahan pada hari ini.

Ya Allah permudahkan juga segala urusan suami dan anak2 sepanjang aku tiada disisi mereka.

Duhai arwah Feqah Insyirah, mama akan menziarahi pusaramu. PAstinya mama tidak kuat tanpa Papa ketika menziarahimu nanti. Sesungguhnya mama sayang dan rindu kamu.

Pulangnya saya kali ini, tidak akan melepaskan pulang untuk melawat bapa mertuaku yang juga masih di hospital.

Ya Allah berikan aku kekuatan untuk menghadapi semua ini dengan tenang dan sabar.

No comments:

Post a Comment