-

Tuesday 29 January 2013

Hi-Tea @ ParkRoyal Hotel KL

26 Jan 2013 (Sabtu) kami ke ParkRoyal Hotel  KL untuk menjamu selera. En.H menempah Hi-Tea @ Chatz Brasserie. Dah lama kami nak makan2 sempena aniversary kami yang ke 12 Disember tahun lalu, namun keadaan kesihatan kami sekeluarga tidak mengizinkan.

Memandangkan weekend lepas cuti bersambung maka En.H pun book Hi-Tea ini. Mula-mulanya En.H nak book pada  27 Jan 2013 (Ahad) tapi fully book, maybe cuti bersambung kot. Maka kami  memilih untuk Hi-Tea@ Chatz Brasserie pada hari Sabtu. Terpaksalah Mukhriz tidak menghadiri kelas Karate pada sabtu lepas.

Hi-Tea ini berharga RM58 + Tax untuk dewasa, manakala kanak2 half price iaitu RM29 + Tax . Along dan Mukhriz half price. Maka kami membayar RM58 X 3 X Tax. Menunya sedap dan puas hati.

Mukhriz pengemar Lamb, berselera sungguh dia menikmati Lamb + Rosemary Sauce. Yang specialnya di sini, untuk dessert terdapat ice-cream Haagen Dazs. Yummy2. Berkali2 kami mencubanya.

Terima Kasih Ya Allah kerana dengan izinMU kami layari perkhawinan ini dengan Kebahagiaan. Syukur Ya Allah dengan izinMu kami dianugerahi 2 Hero + 1 Girl. Dan bertuahnya kami salah seorang anak kami telah menjadi Ahli SyurgaMU walaupun kadangkala kami rindu akan anak itu. SesungguhNYA segala ketentuan itu dariMU dan kami tempuhi segala-galanya dengan penuh kesabaran. Berikan kami cahaya untuk ke JalanMU.


 Chatz Brasserie @ ParkRoyal KL

Hi - Tea @ ParkRoyal KL
Disinilah tempat makan yang kami pilih
Inilah kami sekeluarga. Kini cuma tinggal 2 Hero penghibur suka dan duka kami suami-isteri.

 Pink-Guava Juice, Orange Juice, Apple Juice & Longan

Blueberry Crumble Bread.

Ice-Cream Haagen Dazs perisa Strawbery. Berkali2 kami mencubanya.


Kanak2 diberikan belon. Tengok tu Mukhriz sudah kekenyangan. Terbaring di kerusi. Belon diikat di tangannya takut  belon terbang.


Lolipop yang dibawa pulang. Lolipop ini perisa Cherry, Rasberry & Orange, Diakhir2 lolipop ini terdapat lapisan coklat yang enak. Lolipop ini diberi semasa datang, semasa diberikan belon dan semasa mau pulang. Bawa pulang sebab tak larat nak makan di sana.
Aniversary Gift sempena 12th years. Berwrapping "Love You & Love Forever". Thank You papa.

No comments:

Post a Comment