-

Monday 7 January 2013

Along ke Sekolah Agama untuk menghias Kelas

Ahad 06/01/2012 Jam 9.20 pagi saya dan Along ke sekolah agama kerana ada aktiviti menghias kelas Along. Semasa kami sampai sudah ada beberapa kawan along. Hanya kelas Along sahaja yang diminta untuk datang pada hari itu, itupun kalau sesapa yang rajin nak datang tolong hias kelas. Ustazah belum sampai ketika kami sampai, walaupun murid2 diminta datang jam 9.00 pagi.

Tak lama kemudian dari kelas Along (tingkat 4) kelihatan Ustazah sampai. Ustazah melambai murid2 supaya turun ambil barang. Apa lagi  dengan pantasnya mereka berlari ke kereta Ustazah.

Selain barang2 untuk hias kelas. Ustazah bawa makanan & minuman.

Seronok betul bila mereka diberi makanan  & minuman oleh Ustazah. Breakfast dulu sebelum memulakan aktiviti. Seronok kan zaman2 sekolah.
Saya hanya berada disana sekejap sahaja. Sementara menunggu mereka makanan & minum saya tolong Ustazah lekatan warpping paper di white board dibelakang. Apabila selesai, saya terus pulang ke rumah kerana banyak lagi kerja rumah yang perlu diselesaikan. Along pandai2 la balik sendiri sebab sekolah tak jauh pun. Jalan kaki sahaja. Ustazah kata dalam kul 12.OO semua dah boleh balik.

No comments:

Post a Comment