-

Thursday 23 February 2012

Swirly Sno Frozen Yogurt


Booth pink pilihan Feqah (Sno Yogurt Frozen)

Setelah sekian lama 2 beradik ini berada di The Garden Club bermain games. Mereka minta nak jalan2 nak makan. Saya agak malas nak jejln memandangkan keadaan yang tak berapa sihat.Turun menggunakan eskalator dari The Garden Club, nampak PapaRich. Saya pun ajak la mereka makan kat Paparich. Mereka ber2 tak mau, nak makan kat tempat lain. Jadi saya pun terus turun ke LG , bila Feqah nampak satu booth yang pink colour, terus dia stop. Booth tersebut ialah Sno Yogurt Frozen.
Chewy Swirl dan Hearty Swirl menjadi pilihan
2 cup  frozen yogurt diorder. Mukhriz memilih Chewy Swirl(Frozen Yogurt + Mango+ Mochi) dan Feqah memilih Hearty Swirl (frozen yogurt + strawbery + oreo). Makan la mereka ber2 sambil2 menunggu along dan En.H habih movie. Memandangkan hanya kami ber3 dan 2 couple je ada disitu. Saya pun lepak la disitu sampai En H datang. Betapa tak laratnya saya weekend itu.

Feqah membaca menu

2 beradik yang menikmati Sno Yogurt Frozen
 

No comments:

Post a Comment