-

Monday 20 May 2013

The Little Big Club @ Puteri Harbour - Part 2

Jom tonton pertunjukan Barney.

Jom ke zon Barney pula. Pastikan anda mengambil jadual show pada hari tersebut. Jom menonton pertunjukan Barney di pentas yang disediakan di Level 2. Pastinya anak anda akan seronok menonton pertunjukan dari Barney.

Anak2 saya memang suka Barney. Walaupun Along sudah 12 tahun, beliau sangat happy menonton pertunjukan tersebut. Along teringat zaman2 kecil2 dulu, pantang tengok kedai CD pasti cari CD Barney. Pastinya CD Barney tersebut akan menjadi miliknya.CD Barney tersebut disimpan untuk ke 2 adiknya iaitu Mukhriz dan Arwah Feqah Insyirah.

Bagi yang minat Barney ini. Pastinya di setiap penghujung persembahan, akan ada lagu I Love U. Dan masih ingat lagi, saya dan anak2 akan peluk menandakan tanda sayang.

Adakah anak anda juga peminat cerita atau nyanyaian dari Barney? Jika ya, pastinya bila datang ke sini, mereka akan seronok Maskot Barney ini berada di depan mereka.


Jom menyanyi dan menari bersama dengan Barney. Kanak2 dari tadika ini di jemput untuk bangun menari & menyanyi bersama Barney.

View 1: Zon Barney @ The Little Big Club

View 2: Zon Barney @ The Little Big Club

View 3: Zon Barney @ The Little Big Club. Tengok tu, lepas tonton pertunjukan Barney, 2 beradik ini request nak makan Ice-Cream.


Klik entry dibawah untuk mengetahui cerita:
 
The Little Big Club @ Puteri Harbour - Part 1

The Little Big Club @ Puteri Harbour - Part 3

The Little Big Club @ Puteri Harbour - Part 4

The Little Big Club @ Puteri Harbour - Part 5

No comments:

Post a Comment