-

Tuesday 7 May 2013

Legoland Part 2 - LEGO TECHNIC

Kami mulakan pengembaraan kami di Legoland dengan mengikuti aktiviti Roller Coaster yang diberi nama Project X. Nampak macam tinggi tapi tak lah takut menaiki Roller Coaster ini. Berdebar masa nak turun je sebab duduk diatas bahagian tingggi dan turun dengan lajunya.
Masa kami beratur Project X ni. Jumpa kawan lama saya iaitu Adda bersama husbandnya.
Gambar anda akan dirakam. Jika mahu beli gambar anda. Sila ke Technic Photo. Saya beli photo ini(RM30) untuk kenangan walaupun gambar ini nampak aksi muka berdebar2 semasa nak turun dari Roller Coaster.
Along try 3 kali aktiviti ini, sanggup dia naik sorang2 roller coaster ini. Along kurang gayat berbanding Mukhriz dari kecil dia memang suka aktiviti lasak.
Jom memening kepala dengan aktiviti pusing2 Technic Twister.

Berkali2 2 beradik ni cuba Technic Twister. Memula2 Along & Mukhriz naik 1 Technic Twister. Memandangkan tak ramai pengunjung masa itu, mereka memilih duduk sorang 1 Technic Twister itu. Main lah puas2 ya nak, saya & En.H hanya menunggu mereka dari jauh.
Jom try Wave Race. Saya dan En.H try juga Wave Race ini. Tapi sekali je. Tapi 2 beradik ini try berkali2.. 

Rekabentuk Lego @ Wave Race

Mukhriz paling suka aktiviti ini, 15 kali mencuba. Sampai Along naik boring mencubanya. Last2 along beritahu nak ke Project X naik Roller Coaster. Saya dan EN.H beritahu "naiklah Along, mama tunggu disini" dekat LEGO sotong berwarna merah. Tak ramai pun orang ketika ini, sebab tuu Mukhriz try berkali2.
Jom bina model LEGO @ LEGO academy

Klik link dibawah untuk membaca n3 tentang Legoland saya:








No comments:

Post a Comment