-

Tuesday 16 April 2013

Menginap @ Pop Hotel Bandung

Book hotel menggunakan AirAsiaGo.com


Saya book Pop Hotel Bandung @ Festival City Link Bandung menggunakan website airasiago iaitu https://www.airasiago.com/en-my/.




Cuma RM79.29 untuk penginapan 1 malam di Pop Hotel ini. Saya memilih menggunakan AirAsiaGo kerana boleh membuat pembayaran menggunakan Maybank2u. Saya membuat booking ini 5 minggu sebelum tarikh ke Bandung. Dari stesen bas Batu Nunggal ke Pop Hotel tambang teksi yang dikenakan ialah IDR 40,000 (± RM 13.00).

Hotel yang berkonsepkan warna-warni

Hotel ini bersebelahan dengan Festival City Link Mall. Penginapan disini selesa dan boleh muat untuk 3 orang penghuni untuk setiap bilik. Hotel ini menggunakan warna2 yang ceria dan colourful. Anda juga boleh melayari internet di bilik ataupun di lobi secara percuma. TETAPI untuk access internet terlalu lah slow. Mungkin ada masalah teknikal ketika itu.

Memandangkan hotel ini berdekatan dengan Mall bolehlah meninjau2 kedai2 yang ada. Senang untuk makan dan mendapatkan teksi.

 Slot your Card untuk masuk Lif.
Breakfast juga diberikan. Inilah Nasi Ubi.
Tong untuk Kitar Semula.
Sila isi borang ini semasa Check Out.

Klik entry dibawah untuk cerita di Bandung:

Dari Airport Jakarta ke Bandung - Menaiki Bas


Festival City Link Bandung


Jejalan @ Factory Outlat Jalan Riau


Singgah Sebentar @ Kartika Sari


Pepagi Hari @ Pasar Baru Bandung


Bandung Ke Jakarta-(by train/keretapi)

1 comment:

  1. Salam Kak E.. sy plan nk g bandung n nk stay kt pop hotel sbb sgt cute. nk ty, jao x pop hotel ni dgn pasar baru, jalan riau n jln dago?
    TQ kak hehe

    ReplyDelete