-

Saturday 6 October 2012

Holiday ke Medan & Lake Toba ( 6 Oct - 8 Oct)

 Medan & Lake Toba ( 6 Oct -8 Oct)

6 Oct - 8 Oct saya akan berada di Medan & Lake Toba. Dengan Penerbangan Airasia kami akan ke Medan jam 7.40 pagi. Dan 8 Oct 2012 saya akan pulang ke KL dengan penerbangan akhir iaitu jam 9.25 mlm dari Medan.

Percutian ini adalah hadiah birthday saya untuk tahun ini. Walaupun belum tiba tarikh tapi saya telah mendapat hadiah percutian ini sempena birthday saya. En.H telah meminta saya book percutian ini. 

Birthday saya pada 14 Oktober nanti. Namun tarikh itu tidak sesuai untuk pergi bercuti kerana 15 oktober -  19 oktober along & Mukhriz akan menghadapi peperiksan hujung tahun. Maka tarikh 6 Oct- 8 Oct dipilih.

Tiket ini dibook pada 25 May 2012 (jumaat) jam 11.00 pagi. Begitu sayu bila mengingatkan tarikh ini kerana pada hari ini juga tanggal 25 May 2012, anak bongsu saya yang bernama Feqah Insyirah( 4 tahun 10 bulan ) telah kembali ke Rahmatullah jam 8.50 mlm setelah sesak nafas dan kematian disebabkan oleh Branchopneumonia yang sering berlaku pada kanak2 dibawah 5 tahun. Begitu senang anak kecil ini pulang ke Rahmatullah, Syurga tempatmu duhai anak. Sesungguhnya kita hanya merancang Tuhan yang menentukan.

No comments:

Post a Comment