-

Monday 22 October 2012

Birthday Bertemakan Red Warrior

Bendera Kelantan &  Belon Merah Putih

20 Oktober 2012 (sabtu) kami ada jemputan birthday di Laman Sanur Section 13. Adik TaufiQ menyambut Birthday yang ke 9 Tahun.  Happy Birthday buat adik Taufiq "moga menjadi anak yang berjaya di dunia & akhirat".


Memandangkan keluarga ini berasal dari Kelantan dan hari tersebut ada perlawanan akhir  Kelantan VS ATM. Maka tema birthday juga bertemakan Red Warrior. Merah & Putih menjadi pilihan keluarga adik TaufiQ.

Laman Sanur berdekatan dengan stadium Shah Alam. Walaupun jam baru menunjukkan   4 ptg, jalan sudah mulai jem dan  sesak dengan penyokong2 bola yang majoritinya memakai pakaian merah putih. Kami terpaksa meredah jem untuk ke birthday party tersebut walaupun baru jam 4.00 ptg.


Goodies bag bertemakan Merah & Putih
Decoration birthday kali ini ada bendera Red Warriors & bendera Kelantan

Yummy2.

Happy Birthday untuk TauFiQ(9thn) & cousinnya TADEA(12thn)

My kidz

Sarah yang sama usia dengan arwah Feqah Insyirah

Dapat melepaskan kerinduan kepada arwah anak saya (arwah Feqah Insyirah) dengan memeluk anak yang bernama Sarah. Sarah merupakan anak bongsu dalam keluarga ini dan usianya sebaya dengan arwah Feqah Insyirah. Hati tersentuh bila melihat anak2 yang sebaya dengan arwah Feqah Insyirah. Tiada kata2 yang boleh diungkapkan ketika itu takkala memandang wajah Sarah. Terbayang wajah arwah Feqah Insyirah. 5 bulan telah pun berlalu duhai anakku. Sesunguhnya kami lalui kehidupan ini tanpa arwah Feqah Insyirah dengan penuh kesabaran dan kerinduan yang mendalam.

No comments:

Post a Comment