-

Monday 5 March 2012

Penyangkut Barang berbentuk Angry Birds



Last week saya ke kedai RM2 tujuannya untuk membeli beberapa barang. Tetiba terpandang penyangkut barang berbentuk Angry Birds. Menarik perhatian saya, memula saya cuma mengambil angry birds berwarna merah, kemudian nampak warna lain pun cantik juga. Pilih punya pilih, saya terus rembat semua warna angry birds tersebut. Saya rembat semua tuu sebab reganya cuma RM1 untuk 2 angry birds, rega untuk kesemua angry birds ini cuma RM5. Saya pun tak tau apa nak buat dengan penyangkut barang yang banyak ini. Apa pun simpan dulu kot2 nanti ada gunanya. Dibawah ini saya selitkan angry birds tersebut. Bukan nak jual tau, sekadar untuk kalian cuci mata sahaja.

 
 




1 comment:

  1. beli kat mana yerr??? saya dah merata cari. tapi tak jumpa...

    ReplyDelete