-

Monday 8 July 2013

Edisi Khas RapidKL : Malaysia dan FC Barcelona

Edisi Khas RapidKL : Malaysia dan FC Barcelona

Sebanyak 30,000 kad RapidKL edisi khas sempena kempen perlawanan bola sepak antara Malaysia dan FC Barcelona di Stadium Nasional Bukit Jalil, 10 Ogos ini telah mula dijual.  Along dan Mukhriz telah melihat promosi ini dalam "The Star" pada hari sabtu lepas (06/07/2013). Mukhriz berkali2 pesan pada saya agar saya beli kad ini kerana katanya dia mahu menyimpannya. Maka pagi tadi, saya telah membelinya di kaunter LRT Sri Petaling. Kad ini boleh digunakan oleh Mukhriz jika saya bawa dia menaiki LRT nanti.

Perlu isi borang ini untuk memiliki Edisi Khas RapidKL : Malaysia dan FC Barcelona.

RM20 dikenakan untuk memiliki Edisi Khas RapidKL : Malaysia dan FC Barcelona.

Edisi khas ini saya belikan untuk koleksi Mukhriz.

No comments:

Post a Comment