-

Tuesday 23 July 2013

Bila dapat jemputan menonton Bola


Setiap kali mendapat jemputan menonton bola, anak-anak saya akan tertanya-tanya siapakah yang akan dibawa oleh papa mereka menonton perlawanan bola. Dan kali ini, Mukhriz berpeluang mengikuti papanya menonton Perlawanan Bola (Malaysia XI vs Chelsea FC).

Sejak arwah Feqah Insyirah sudah tiada saya agak malas untuk ke stadium menonton bola. Kebiasaannya saya juga akan turut ke stadium untuk menonton bola kerana ketiga2 anak saya mahu ikut serta bila papanya menonton bola. Bila arwah Feqah Insyirah sudah tiada, hanya salah seorang dari Mukhriz atau Along yang akan ikut papanya kerana seorang lagi akan menemani saya di rumah.

Perlawanan Chelsea FC Asia Tour 2013 berlangsung jam 9.45 malam di Stadium Shah Alam. Pasukan pilihan Malaysia XI (Harimau Malaya) ditewaskan oleh pasukan Chelsea FC 4-1.

Kad Jemputan Menonton Bola Malaysia XI  vs Chelsea FC

Tiket menonton Bola Malaysia XI  vs Chelsea FC
Malaysia XI (Harimau Malaya) ditewaskan oleh pasukan Chelsea 4-1


Seronok Mukhriz boleh ikut papa kali ini. Asyik2 dia je tahun ini boleh follow papanya. Along banyak mengalah disebabkan keletihan tuition dan banyak homework.
 
Dapat tangan biru ini yang berlogokan Chelsea. Sponsor by Samsung.

Dapat juga ini dari Sponsor by Audi.

21 July 2011 yang lalu kami sekeluarga(ber5 bersama arwah Feqah Insyirah) menonton perlawanan Chelsea vs Malaysia XI Asia Tour 2011. Malaysia tewas tipis 1 - 0. Ketika ini Mukhriz berumur 6 tahun.



No comments:

Post a Comment