-

Tuesday 12 June 2012

Mickey Mouse @ Midvalley

Pameran Mickey Mouse @ Midvalley
Memandangkan saya masih bercuti dan anak2 masih dalam cuti sekolah. Maka, Khamis 7 June 2012 kami ke Midvalley. Tujuannya untuk mencari seluar dan baju along. Jam 11 sampai di Midvalley. Tgk parking semua FULL. Terus ke The Garden parking tinggal sikit je. Pusing2 berkali2 nak cari parking. Alhamdulilah dapat gak akhirnya.

Midvalley dan The garden merupakan tempat favourite kami cuci mata dan bershopping. Namun, bayangan dan kenangan bersama arwah Feqah Insyirah terbayang2. Kelincahannya ketika membawanya membuatkan kami terasa seperti ada sesuatu yg yang hilang sekarang. YA ALLAH, setiap sudut kami terbayang2kannya. Tabahkan hati kami untuk menjalani kehidupan tambah arwah Feqah Insyirah.

Entrance Midvalley terdapat Pameran Mickey Mouse. Terhibur 2 hero ini walaupun sesekali terkeluar kata2 dari along dan mukhriz "bestkan kalau arwah Feqah Insyirah ada, mesti dia suka mickey yang pink colour". Saya sebagai ibu, buat2 tak mahu dengar kata2 mereka, walaupun hakikatnya saya juga rindukan arwah Feqah Insyirah. Saya selitkan beberapa gambar mickey mouse di bawah ini.

 Mickey Mouse Berpakaian seperti Staf Jusco

Kini, hanya 2 hero ini anakku

Boleh dikatakan setiap sudut ada maskot Mickey Mouse pelbagai corak

Mcm2 corak Mickey Mouse

2 beradik yang kesunyian. Mereka begitu tabah hadapi kehilangan adik pempuannya.

No comments:

Post a Comment