-

Monday 4 February 2013

Preparation untuk Lucky Draw

Tahun ini Along akan menduduki exam UPSR. Pada 19 jan 2013 (sabtu) yang lalu ada perjumpaan Ibubapa Tahun 6. Setiap keluarga diberikan senarai program sepanjang tahun untuk pelajar tahun 6. Pihak sekolah mengalu-alukan sebarang cadangan atau sumbangan dari pihak ibubapa bagi membantu anak2 yang bakal menduduki exam UPSR nanti.

Semasa saya membuat bayaran yuran untuk program sepanjang tahun untuk pelajar tahun 6, saya telah memberitahu guru kelas Along yang saya akan memberikan 20 hadiah Lucky Draw untuk Kem Motivasi yang akan diadakan pada 2 & 3 Feb 2013.

Guru kelas Along menerima cadangan saya dan meminta saya jumpa Guru Besar sekolah. Selesai perjumpaan tersebut saya berjumpa dengan Guru Besar di kantin sekolah dan beliau berbesar hati untuk menerima cadangan dan sumbangan saya itu.

20 hadiah tersebut terdiri diri kamus Oxford, Alatulis Exam Grade dari Stabilo dan Highlighter dari Faber Castell.

310 number untuk Lucky Draw di print di atas kertas warna

Number untuk Lucky Draw di gunting untuk dilipat

310 Number Lucky Draw telah siap di lipat 


 Number untuk Lucky Draw dimasukkan ke dalam balang ini untuk proses cabutan number Lucky Draw


Straw dipotong 2 untuk dijadikan pemegang lolipop untuk number Lucky Draw.

Number Lucky Draw dan Program Kecemerlangan UPSR 2013 "Motivasi Insan Dinamik" digunting untuk dijadikan lolipop.


 310 lolipop saya sediakan untuk Lucky Draw tersebut. Setiap pelajar tahun 6 akan mendapat lolipop ini semasa kem motivasi nanti.

 20 hadiah Lucky Draw disediakan.
Barang2 untuk Lucky Draw ini dimasukkan dalam 2 paper ini. Jumaat 01 feb(9.45a.m),   barang Lucky Draw ini diserahkan kepada guru kelas Along untuk Kem Motivasi 02 & 03 Feb 2013.

No comments:

Post a Comment