-

Tuesday 5 February 2013

Program Kecemerlangan UPSR 2013: Motivasi Insan Dinamik

Register untuk Program Kecemerlangan UPSR 2013. 02 feb 2013 (sabtu), jam 7.30 pagi dah sampai di sekolah. Tak ramai lagi pelajar dan ibubapa ketika ini.
Along sedang mencari namanya untuk register.

Semasa register pelajar2 akan mendapat lolipop lucky draw untuk disimpan sepanjang program dan diberikan roti & air untuk breakfast
 
Along & rakan2 memegang no lucky draw. Kata Along "pelajar perempuan lagi banyak mendapat hadiah Lucky Draw  kerana mereka simpan elok2 lolipop tersebut, hanya 6 pelajar lelaki sahaja yang mendapat lucky draw sebab ramai pelajar lelaki hilang lolipop lucky draw tersebut. Along pun tak menang lucky draw tersebut.

Along breakfast dalam timbunan beg2 yang dibawa oleh pelajar2

Sebahagian pelajar yang telah berkumpul di dewan sekolah dan masih terdapat pelajar yang sedang register. Saya terus pulang ke rumah setelah selesai urusan ini.
 
Along "Group 6 -Brother Mi". Setiap group ada tempat khas untuk menyimpan selipar / kasut masing2. Gambar ini diambil semasa saya hantar Mukhriz karate. Masa ini pelajar2 Tahun 6 sedang menunaikan solat Asar. Terdapat 22 group. Akhirnya saya jumpa selipar Along. Betapa gigihnya saya nak ambil gambar group Along ni. Alang2 dah sampai sekolah.
03 feb 2013 ahad, Hari ke 2 program dan sesi penutup. Masing2 mendapat hadiah dari pihak motivasi
Along & Abg Sham(yang mengetuai Motivasi ini).

No comments:

Post a Comment