-

Tuesday 31 July 2012

5 hari di hospital

Image dari  google.

Arwah Feqah Insyirah dimasukkan ke wad selama 5 hari. Sedih rasanya ketika saya diberitahu oleh pihak hospital yang anak saya terpaksa dijaga dihospital untuk pemeriksaan lanjut. Pulanglah saya ke rumah tanpa membawa pulang anak yang dikandung selama 9 bulan. Anak ini  telah di X-RAY buah pinggang dan jantung. Alhamdulliah Arwah Feqah Insyirah tidak mengalami apa2 masalah berkaitan buah pinggang dan jantung. Yang pastinya anak kecil itu mengalami masalah usus dan perlu menjalani pembedahan.

Berulang alik saya ke hospital selama 5 hari. Hari ke 5, Datuk Dr Zakaria Zahari (Head of Department (Pediatric Surgeon) Ministry of Health, Malaysia) telah datang ke SMC(KPJ) untuk melawat Arwah Feqah Insyirah. Alhamdulliah saya dan En.H mendapat keterangan lanjut tentang penyakit yang dialami oleh Arwah Feqah Insyirah. Arwah Feqah Insyirah telah dibenarkan dibawa pulang ke rumah.

Duhai anak, walaupun bagaimanapun keadaan mu, mama dan papa akan pastikan kamu mendapat yang terbaik sepanjang hidupMu. Dugaan dari Allah ini ku tempuhi dengan penuh kesabaran.

HadirMu (arwah feqah Insyirah)  membuatkan ku rasa terlalu indah. Merindui dirimu juga terlalu indah. Walaupun rindu yang datang itu satu penyeksaaan. Hadirmu yang membawa bahagia. Kan abadikan kenangan terindah itu hingga akhir hayat. Hadirmu(Arwah feqah Insyirah) membawa CINTA, cinta terhadap seorang anak dan CINTA YANG KEKAL ABADI (KepadaMU YA ALLAH AKU BERSERAH, engkau Maha Mengetahui lagi Maha Mengasihani).


 

                   

No comments:

Post a Comment