-

Thursday 5 January 2012

Sesi Persekolahan 2012



04 Jan 2012,bermulanya sesi persekolahan. Macam2 persediaan perlu disediakan. Sebagai seorang ibu, semestinya mahu yang terbaik untuk pendidikan anak2.Tahun ini, Hisyraf dah masuk tahun 5. Hisyraf akan menduduki satu exam penting untuk sekolah rendah agama. Untuk Hisyraf buatlah setakat mana termampu. Mama dan papa akan sentiasa memberi dorongan.

Akhirnya 2012 membawa satu perubahan baru untuk Mukhriz. Tahun ini juga mukhriz dah masuk tahun 1. Dia agak teruja untuk ke sekolah agama dan sek kebangsaan setelah 3 tahun belajar di tadika yang sama (tadika4-6thn). Mukhriz seorang yang sangat berdikari. Alhamdulilah dia tidak menghadapi sebarang masalah ke sekolah. Sesi pagi mukhriz akan ke sekolah agama dan sebelah petang pula ke sekolah kebangsaan. Berlainan dengan dengan along, along ke sek kebangsaan sesi pagi dan sek agama sesi petang.
Kini, Feqah dah masuk tadika 5 tahun. Agak sedih juga bagi Feqah kerana terpaksa berpisah dengan abangnya(mukhriz). Tahun lepas mereka ke tadika ber2. 2011( Mukhriz tadika 6 tahun dan Feqah tadika 4 tahun). 2012 Feqah dah keseorangan ke tadika.

No comments:

Post a Comment