-

Monday 16 January 2012

Restoran Sup Urat Ketin @ Seksyen 7 Bangi



Sup daging yang menjadi pilihan

Mee goreng yang menyelerakan


Jejalan malam minggu ke Bangi. Restoran Sup Urat Ketin(Restoran UK) menjadi pilihan kami. Along dan En H memilih untuk makan sup daging bersama nasi putih. Mukhriz pula order mee goreng. Sup dan mee goreng yang sedap.


Slurpee ni lah yang duk mengoda Feqah untuk tidak duk diam

Restoran ini berdekatan dengan 7 Eleven. Feqah nak sangat beli slurpee. Maka saya pun membawanya ke 7 Eleven sebelum dia meragam. Tropical Punch menjadi pilihan Feqah. Beli satu je sebab dah order air 5 gelas tadi. Mereka ber3 share 1 slurpee sahaja.


5 otak-otak telah saya habihkan

Otak-otak kempas menjadi pilihan saya. Ini bukan bermakna saya diet. Tapi memandangkan saya sudah kenyang, seblm dtg ke sini saya telah makan. 5 otak-otak telah saya ngap sambil2 melayan kerenah anak2.
  
Feqah dgn slurpee nya.

No comments:

Post a Comment