-

Thursday 26 January 2012

Sate & Nasi Kukus @ RnR Awan Besar

Sate Haji Samuri

Jom makan sate dan nasi kukus @ RnR Awan Besar. Selasa lepas kan public holiday. Dah la isnin tak gi mana2, selasa pun asalnya nak duk umah je. Pepagi lagi saya dah ke dapur menyiapkan menu sarapan iaitu Nasi Kerabu. Memandangkan saya ni malas nak masak berkali2, maka menu tersebut saya masak agak byk. Boleh dimakan untuk lunch sekali.

Tak kan malam nak makan nasi kerabu lagi kan. Semestinya muak kan. Aktiviti selasa kami habihkan dengan membaca, layan tv dan main games. Semestinya tido di tengahari tak dilepaskan. Bila dah petang sangat la panjang rasanya duk di rumah. 


Nyaman nya udara

Exercise


Kasih seorang abang. Memakaikan kasut untuk Feqah.

Petang saya bawa anak2 ke taman. Layan Feqah dan Mukhriz ke taman. Along dan En.H layan TV kat umah. Bila saya pulang dr taman, En H ajak kuar. Katanya "jom mama, kita kuar malam nii, kita gi makan kat RnR". Bagi saya amat la malas. Maklum la rabukan dah keje baru nak ready2 bahan untuk masak esok pagi. Saya memang memasak dulu sebelum ke ofis.

Along yang sentiasa berselera bab2 makan.




3 ABC.
  
Maka after maghrib kami pun ke RnR Awan Besar. Memang dekat dgn umah pun. Kami sering ke sini untuk ke Restoran Hassan iaitu Restoran Masakan Kelatan hanya beroperasi siang sahaja. Aliaa Nasi Kukus nii sedap dan selalu ramai orang berkunjung ke gerai ini. Kalau ke RnR Awan Besar tak sah kalau tak order Sate Haji Samuri.

No comments:

Post a Comment