-

Monday 9 January 2012

KL Sogo’s 18th Birthday Sale Preview



Sogo member day card pada 6 dan 7 Jan 2012. Saya telah ke sana pada lunch time bersama ofismate. Pergi untuk scan2 barang apa yang perlu dibeli. Memandangkan tak cukup masa lunch tu. Saya dan officemate(Pn.Azlina) tadi telah berjanji untuk pergi kali ke 2 balik keje. Jam 6 petang terus tergesa-gesa ke sogo.

Misi mencari barang diteruskan. Kami berpecah. Kami membawa hala masing-masing. Saya telah menamatkan misi pencarian dengan masa yang singkat je. Tengok jam baru 7.40 malam.Saya terus ke tingkat 7 untuk redeem voucher. Setiap pembelian RM100 dapat RM10.

Agak ramai yang menunggu giliran.

Ambik masa dalam 10 minit gak untuk menunggu giliran. Menunggu dengan penuh kesabaran. 

Inilah kaunter voucher yang ditunggu-tunggu

Voucher yang ditunggu2.
Jam baru 7.50. Dah dapat voucher. Terus rasa lapar. Terus ke LG makan nasi lemak dengan Teh O ais. Habis makan terus sms ofismate tanya dah habih shopping ke tidak. Kami janji nak balik pukul 8.30 dengan LRT ke Sri Petaling. Sementara menunggu ofismate, sempat lagi singgah di Dunkin Donut.

Donut untuk Mukhriz


Donut yang ada colour pink ni untuk Feqah. Girl kan suka pink.
Buy 5 free 1 menjadi pilihan saya.
Jam 8.30 kami berdua pun bergerak ke LRT. Masing-masing sms hubby masing2 untuk ambik mak-mak yang baru habih shopping. Jam 9.05 sampai la kami ke Sri Petaling. Anak2 dan EN H dah menunggu.

Dunkin Donut box bertemakan Tahun Baru Cina
Gelagat Feqah tengah mengutip manik-manik.
Tak sabar2 nak makan. Dalam kete terus dingapnya.

No comments:

Post a Comment