-

Tuesday 15 May 2012

Kasut Merah Ku


Kasut Merah kesukaanku

Sudah lama saya miliki kasut merah ini. kasut ini dibeli januari 2010 lagi. Kasut ini dari keluaran ReeboK. Sangat suka pakai kasut ini kerana sangat selesa. Kerap menjadi pilihan saya walaupun terdapat pilihan kasut lain.


Pada minggu lepas. Saya tetiba tergerak hati untuk melihat keluaran Crocs melalui internet. Mulanya2 untuk melihat selipar sahaja. Konon2 nak beli selipar untuk menukarkan selipar pink Crocs iaitu hadiah Birthday saya thn october, 2009. Takkan selipar je kan. Klik2 website Crocs, maka hati mula tertarik dengan kasut Croc. Mula la menyimpan niat untuk memiliki kasut itu. Antara barangan yang bakal saya beli tapi tak tahu bila, kerana saya masih ada kasut merah ini.


Garisan Kasut Yang Koyak

Selang 2 hari selepas saya melihat website Crocs, saya dapati kasut merah saya terkoyak. Sedihnya. Adakah kasut merahku MERAJUK? Hakikatnya kasut merah nii dah lama berkhidmat untukku. Sudah masanya kasut merah ini ditukar.

No comments:

Post a Comment