-

Tuesday 25 September 2012

Skypark Terminal Subang

Skypark Terminal Subang 



Dari USJ saya terus ke Skypark Terminal Subang. Dekat sahaja untuk ke sana. Walaupun dekat, saya terlewat sampai disebabkan jem depan Summit USJ.

Jam 9.45, En.H SMS saya. Katanya dah sampai. Saya kata "baca paper dulu nanti sampai mama call". Dek kelewatan sampai disana, maka saya tak call En.H malah saya terus parking berdekatan dgn McD. Maka kami ber3 pun mencari En.H. Senang je nak cari sebab En.H memakai sweeter merah F1. 


Beginilah ragam2 anak bila jumpa papanya

Bila dah jumpa inilah lagat anak2 saya. Along dah mula berbisik2 papanya. Dah tahu sangat dah. Along ni tak de benda lain mesti nak minta belikan makanan/ minuman. Dah la hari nii sekolah ganti untuk sekolah kebangsaan, along tak gi sekolah. Bukan salah anak ya. Salah saya yang lupa sabtu 22 sept ada sekolah ganti.


Inilah yang Mukhriz cari. Kekacang / makanan dari Firefly

Mukhriz pula selalunya akan suka cari gali bagpack En.H. Apa yang Mukhriz cari ialah Kacang yang dapat dari Firefly. Dahulu bab2 kacang ni, Mukhriz dan Feqah yang suka bila En.H pulang. Maka En.H pun terpaksalah melayan 2 beradik itu dengan bahagi2 kan kacang itu. Kini, Mukhriz tak perlu  lagi share kacang itu kerana adiknya(arwah Feqah Insyirah) sudah tiada didunia ini lagi.


Along yang sangat suka bab2 yang berkaitan dengan makanan/minuman

Mukhriz dapat kacang dan Muffin. Along pula request nak ice blended. En.H bagi duit pada along. Pandai2 la buat pilihan. Maka along memilih untuk beli ice belended @ Big Apple. Hasilnya blueberry ice belended menjadi pilihan Along. 

Kemudian terus pulang ke rumah. Saya nak kemas rumah dan nak masak untuk lunch.

No comments:

Post a Comment