-

Monday 10 September 2012

MATTA FAIR Sept 2012

Buy 1 free 1

Jumaat lepas 7 Sept (jumaat) saya ke MATTA FAIR @ PWTC bersama ofismate. Tiket Matta Fair kali ini RM4. Sebelum ini, tiket MATTA FAIR cuma RM3.  Saya dan ofismate membawa haluan masing2. Sesi meninjau booth pun bermula. Saya cuma membeli tiket Sunway Lagoon Theme Park, Buy 1 free 1. Untuk 2 dewasa dan 2 kanak-kanak berharga RM180 dan tarikh luputnya sehingga 31 Dec 2012.

Jadi ahli card BCard. Free sahaja.


Tinjau punya tinjau jumpa lak booth Berjaya. Mereka promote BCard. Kata mereka free jee tapi kena isi borang. Memnadangkan free saya pun isi lah borang. Maka dapat la card Bcard dari berjaya dan juga buku voucher Bcard. Tarikh luput voucher tersebut 31 Dec 2012 juga.


Booth Legoland

Setelah penat pusing2 dalam PWTC tuu maka saya pun pulang kerana time lunch dah habis. Sebelum pulang depan Hotel Seri Pacific ada booth Legoland. Sempat gak singgah dan ambil gambar di atas.

No comments:

Post a Comment