-

Monday 12 November 2012

Weekend @ MidValley

Tujuan utama kami ke Midvalley weekend 11/12/2012 untuk pameran Perfect Lifestyle '12 yang diadakan di Level 3. Sebelum ke pameran tersebut kami singgah beli ice blended @ San Francisco Coffee yang terletak di level LG.

2 beradik yang mimum ice blended San Francisco Coffee. TIBA-TIBA......... entah mcm mana ice blendedi tu telah menyebabkan baju dan seluar Mukhriz comot dek kecuaian Mukhriz.

Kami terus ke Metrojaya untuk membeli baju & seluar Mukhriz. Dah besar2 kalau baju comot dan kelihatan basah segan pula nak bawa jalan2. Hasilnya inilah hasil pembelian @ Metrojaya MidValley untuk baju + seluar Mukhriz. Terus ke toilet dan tukar pakaian.

Setiap pembelian RM150 @ Metrojaya dapat RM20 voucher. Dan voucher expired pada 25 Nov 2012. Dan setiap pembelian RM120 dalam single resit dapat free 3 hour parking. Hasilnya dapat RM20 voucher + free parking utk 3 jam. Setelah selesai Mukhriz bersama pakaian barunya kami ke tujuan utama kami iaitu ke Pameran Perfect Lifestyle '12 @ Level 3. Agak lama juga disana.
Setelah penat sesi tinjau @ Perfect Lifestyle '12 kami ke tempat permaianan @ Jusco. Inilah pakaian baru Mukhriz. Baju belang2 biru tadi sudah bertukar menjadi baju hijau dan seluar coklat.
Bukan anak2 je main. En.H pun turut serta main games SEGA. Permainan ini sepatutnya utk 2 org sahaja. Tapi En.H & Mukhriz lawan along. Anak2 gembira sebab papanya layan mereka lawan.

Ini pula games baling bola melawan musuh. Saya hanya memerhatikan mereka dan duduk di kerusi, biarlah En.H layan anak2.
Kemudian ke Burger King untuk Lunch.

Memandangkan Burger King berdekatan dengan MPH, maka saya ke MPH untuk membeli buku. Saya ambil brochure MPH yang bertajuk tokens of LOVE utk catalog 2012 & 2013.

Kolam deepavali 2012 @ Midvalley


Kolam deepavali 2012 @ Midvalley. Ada buruk Merak.

No comments:

Post a Comment