-

Monday 26 November 2012

Member Day ARIANI

4 hari Jualan Hebat Separuh Harga ARIANI iaitu 23 Nov 2012 dari -26 Nov 2012. Maka saya tidak melepaskan peluang ini untuk ke Ariani.

Pastinya Ariani @ Shah Alam menjadi pilihan saya.

Telah mempunyai  kad Ariani sejak 2010 dan sudah banyak juga tudung Ariani menjadi pilihan saya.



2 tudung Ariani berwarna purple & dark pink menjadi pilihan kali ini.

Konon-kononnya cuma mahu beli 1 tudung sahaja sebab belum gaji dan budget saya tidak melebihi RM100. Begitulah setiap kali saya ke Ariani. Saya pastinya akan membeli cuma sehelai sahaja walaupun ada sale. 

Beli beli juga tapi saya selalu fikirkan kemampuan saya.  Selalunya EN.H hanya tunggu dalam kereta bersama anak2. Tapi memandangkan kali ini anak2 semuanya berada di kampung. Maka En.H menemani saya kali ini. First time dia masuk teman saya beli tudung Ariani. Hasilnya dapat 2 tudung di bayar oleh En.H, harganya tidak melebihi RM200. Terima Kasih......


No comments:

Post a Comment