-

Saturday 8 February 2014

Dari Subang Airport ke Johor Bahru Airport


Dari Subang Ke Johor Bahru. FY2151.


Perancangan asal saya dan rakan saya(Miss Zaini) mahu bercuti ke Batam 3D2N. Kami memilih penerbangan Firefly dari Subang ke Johor Bahru. Dari Johor kami akan ke Batam menaiki feri. TETAPI disebabkan flight kami ke Johor Bharu telah di reschedule dari 8.05 pagi ke 2.00 petang(8 Feb 2014), kami mengambil keputusan untuk ke Batam cuma 2D1N(9 Feb 2014 & 10 Feb 2014) dan akan di Johor 1D1N.

Last week, saya mendapat wedding invitation dari jiran saya dan majlis itu diadakan pada 8 feb 2014. Alamak, macam mana nih. Dek kerana nak menghadiri majlis tersebut, saya call pihak Firefly dan menukar masa dari 2.00 petang ke 6.50 petang. 

Kini, saya sudah berada di Johor Bahru. Dan pepagi esok akan menaiki feri dari Stualang Laut ke Batam.

No comments:

Post a Comment