-

Friday 7 February 2014

Dapat Nuffnang Yang Di redeem Penghujung 2013

Cek nuffnang yang diredeem pada 30 dec 2013 sudah dapat.


Alhamdulillah, semalam dapat lagi cek nuffnang yang diredeem pada 30 dec 2013 yang lalu. Inilah cek yang ke 7 setelah saya berkecimpung di arena blogspot. Terima kasih bebanyak kepada nuffnang dan pembaca blog saya.


Cek nuffnang yang diredeem pada 30 dec 2013 sudah dapat.

4 kali cash out duit dari nuffnang untuk tahun lepas. Terasa seronok sangat bila dapat cash out. Rasa penulisan di blog ini boleh diterima oleh pembaca walaupun banyak gambar dari teks. Walaupun jumlahnya yang di cash out tak besar mana berbanding blogger2 lain, namun boleh membuatkan saya tersenyum bila cek tersebut sampai di tangan saya.



Cek yang diterima pada december yang lalu pun masih belum di bank in. Pepagi tadi, saya pun bank in kedua-dua cek tersebut. Dapat gak RM500++ dari 2 cek tersebut. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment