-

Tuesday 6 August 2013

Sampul Raya

Koleki sampul raya 2013 yang dapat saya kumpul untuk mengisi duit2 raya pada tahun ini. Sampul raya ini diperolehi hasil shopping, service kereta,  dan dari pihak2 bank yang En.H berurusan. Seperti kebiasaan tidak semua sampul raya ini digunakan. Sebahagiannya diberikan kepada adik-beradik saya dan juga kawan ofis.


10 paket Sampul Raya dari  Giant. Setiap paket ada 5 keping. Dikumpul hasil pembelian di Giant. Setiap pembelian RM60 dapat 1 paket Sampul Raya.

6 paket Sampul Raya dari  RHB bank. Setiap paket ada 8 keping. Diperolehi setelah membuat bayaran kereta.

8 paket Sampul Raya dari  Public Bank. Setiap paket ada 10 keping. Diperolehi dari pihak bank yang En.H berurusan. Seperti tahun2 sebelumnya sampul raya dari Public Bank ada 2 jenis. Ini yang kecil. Duit perlu dilipat untuk dimasukkan dalam sampul.

3 paket Sampul Raya dari  Public Bank yang bersaiz standard. Setiap paket ada 10 keping.

5 paket Sampul Raya dari  Metrojaya. Setiap paket ada 5 keping. Kami memang suka shopping @ Metrojaya sebab tak ramai orang  shopping di sana dan tak perlu beratur lama untuk membayar. Metrojaya Midvalley menjadi pilihan kami.

2 paket Sampul Raya dari Shah Alam Specialist Hospital (SALAM). Setiap paket ada 10 keping. Mukhriz mendapat rawatan di sini disebabkan demam.

2 paket Sampul Raya dari Kitkat. Setiap paket ada 5 keping.Diperolehi setelah membeli 4 paket Kitkat(12 bar). Along & Mukhriz memang gemarkan Kitkat.

2 paket Sampul Raya dari Ariani. Setiap paket ada 5 keping.Diperolehi setelah membeli tudung untuk mak & mak mertuaku.

8 paket Sampul Raya dari  Al-Rajhi Bank. Setiap paket ada 10 keping. Diperolehi dari pihak bank yang En.H berurusan.

7 paket Sampul Raya dari  Bank Isalam. Setiap paket ada 10 keping. Diperolehi dari pihak bank yang En.H berurusan.

5 paket Sampul Raya dari Toyota. Setiap paket ada 10 keping. Diperolehi Setelah service kereta di sana.

5 paket Sampul Raya dari Habib Jewels. Setiap paket ada 5 keping dan berlainan warna. Beli barang di sini beberapa hari sebelum puasa. Stok sampul raya belum sampai lagi masa itu. Bila dah 2 weeks puasa baru pergi ambil sampul raya ini.

1 paket Sampul Raya dari Big Apple Donuts. Setiap paket ada 5 keping.1 paket sampul raya diberikan untuk pembelian RM15 keatas. Dapat 1 kupon rebate RM1off untuk next purchase.

1 comment:

  1. masih ada stok sampul raya yg tinggal? cantik2 semua..
    0162973489
    encikwady786@gmail.com

    ReplyDelete