-

Saturday 11 October 2014

Tunaikan Janji - Jom ke Krabi

3D2N ke Krabi

25 Febuari 2014 merupakan gaji terakhir saya sebagai seorang pekerja setelah 16 tahun berkerjaya di bidang IT. Mulai 1 Mac 2014  saya akan bergelar Suri Rumah. 

Saya pernah berjanji dengan kawan saya iaitu Miss Zaini "saya nak belanja  Miss Zaini dengan gaji terakhir. Saya akan belanja tiket flight ke destinasi yang dekat2 dan destinasi tersebut Miss Zaini kena buat pilihan"

Miss Zaini memilih untuk ke Krabi. Maka pada 28 Febuari 2014 saya telah book tiket ke Krabi(11 Oktober-13Oktober). Kebiasaan kami berdua sahaja tetapi kali ini kami ber3 kerana saya bawa Mukhriz.

Saya book terus tiket & hotel. Tiket ke Krabi Untuk 3 orang ialah RM155 X 3pax = RM 465. Kami memilih hotel Pranang Flora House(area Aonang Beach) harganya RM214 untuk 3D2N.

Lepas ini mungkin dah tak ada peluang nak travel dengan Miss Zaini lagi.

No comments:

Post a Comment