-

Thursday 19 November 2015

4 Khemah untuk Majlis Aqiqah




Untuk Majlis Aqiqah Muayyad & Birthday Mukhriz saya telah membuat keputusan untuk menyewa 4 khemah Arabian. Mr Google banyak membantu. Akhirnya saya memilih untuk menyewa khemah dari YBA Soft Enterprise. Deposit RM300 dibayar untuk lock tarikh majlis yang kami pada 7 nov.

Pada hari khamis 5 Nov pihak YBA Soft Enterprise datang ke rumah kami untuk melihat kawasan untuk pemasangan khemah pada petang jumaat 6 Nov. Pada masa tulah kami diberitahu bahawa pihak YBA Soft Enterprise menyerahkan tugas pemasangan khemah ini kepada pihak lain kerana mereka ada pemasangan di tempat lain. 


Seperti yang dijanjikan, company khemah yang lain telah datang untuk pemasangan khemah bermula pada pukul  5 ptg .  2 jam lebih jugak pemasangan dilakukan. Marketing Strategy dipasang di lori. Harga 250++. Sebenarnya harga tersebut bergantung pada jenis khemah, ++ tu bermakna add on untuk khemah. Nampak murahkan 250++. Sebenarnya harga RM250 tu adalah khemah pyramid ataupun khemah biasa.




Kami memilih 4 khemah Arabian di mana setiap 1 khemah ialah RM300. Untuk tambahan scalop ialah RM50 setiap 1 khemah. Kami memilih scalop biru  & kuning. Untuk meja buffet 3 kaki X 9 kaki = RM45.





Pada pagi sabtu baru kami pasang meja dan susun kerusi. 

No comments:

Post a Comment