-

Thursday 25 September 2014

Makan2 di PCB

Bila ada cuti sekolah pasti kami akan pulang ke kampung halaman di Kelantan. 6 hari kami di sana iaitu pada 15 September -20 September. Kali ini kami berpeluang membawa nenek dan ahli keluarga saya makan2 @ PCB. PCB adalah nama singkatan untuk Pantai Cinta Berahi / Pantai Cahaya Bulan. 

 
Bukan senang nak ajak nenek saya keluar makan. Macam2 alasan diberikan. Penatlah, dah kenyanglah dan lain-lain. Tapi kali ini saya bernasib baik kerana pelawaan saya kali ini dituruti oleh nenek. 

Nenek saya mempunyai 50++ cucu dan 20++ cicit. Saya merupakan cucu yang ke 3 dan Along merupakan cicit yang cicit lelaki yang pertama.

Mak & Nenek

 Nenek bersama anak,cucu dan cicitnya

Adik perempuan saya dan anak sedara yang paling kecil

Seafood and bebola celup tepung

No comments:

Post a Comment